Van Kathmandu tot de Himalaya's. - Reisverslagen van wim p.j. lancsweert - WaarBenJij.nu Van Kathmandu tot de Himalaya's. - Reisverslagen van wim p.j. lancsweert - WaarBenJij.nu
Van Kathmandu tot de Himalaya's.

Na 2 jaar in Cambodja, in het kader van vrijwilligerswerk, ga ik een nieuwe uitdaging aan in Nepal.
Opnieuw word ik door VSO uitgestuurd om bij te dragen tot de ontwikkeling van een land met een eeuwenoude geschiedenis, een land van besneeuwde bergtoppen en Sherpa's, van tempels en tijgers, van yaks en yeti's...

NB. The views expressed in this weblog are the author's own and not necessarily VSO's.

21 September 2012

VROUWEN IN NEPAL

13 Augustus 2012

WAAR IK WOON EN WERK… EN HOE ER TE GERAKEN!

17 Juli 2012

Zondag in Kathmandu...
wim

Vrijwilligerswerk in het kader van ontwikkelingshulp boeit me enorm. De laatste 2 jaar was mijn werkterrein Nepal en nu ben ik weer in Cambodja, waar ik al vroeger een opdracht van 2 jaar vervulde in het onderwijs management. Samen met de overheid en internationale donors zoals UNICEF, de EU, Zweden,.. trachten we de kwalitiet van het onderwijs te verhogen en het toegankelijk te maken voor iedereen. NB.The views expressed in this weblog are the author's own and not necessarily VSO's.